Rejestry, ewidencje, archiwa 

 

 


 

PROWADZONE W URZĘDZIE GMINY W SUBKOWACH

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

 

 

Nazwa

Miejsce przechowywania

  • Rejestr uchwał Rady Gminy Subkowy

  • Rejestr wniosków i opinii komisji Rady Gminy

  • Rejestr interpelacji i wniosków radnych

  • Ewidencja działalności gospodarczej

  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży

  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży

stanowisko d/s obsługi Rady Gminy i jej organów - pokój nr 20

  • Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Subkowy

  • Ewidencja i akta osobowe pracowników

  • Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego

  • Rejestr wydanych decyzji o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego

stanowisko d/s organizacyjnych i kadr - pokój nr 19

  • Księgi stanu cywilnego : urodzeń, małżeństw, zgonów

Urząd Stanu Cywilnego – pokój nr 23

  • Ewidencja ludności

  • Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych

  • Rejestr przedpoborowych

  • Rejestr wyborców

Urząd Stanu Cywilnego – pokój nr 23

  • Rejestr planów miejscowych

  • Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego

  • Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Referat Komunalny – pokój nr 13

  • Rejestr wydanych decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego

  • Rejestr wydanych decyzji o ustalenie warunków zabudowy

  • Gminna ewidencja zabytków

  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości

  • Rejestr zamówień publicznych

  • Rejestr umów cywilnoprawnych

Referat Komunalny – pokój nr 12

  • Rejestr instytucji kultury

  • Ewidencja spełniania obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki

  • Rejestr wycinków prasowych o gminie Subkowy

stanowisko d/s oświaty, kultury i sportu – pokój nr 10

  • Rejestr skarg i wniosków

  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

  • Rejestr umów cywilnoprawnych

Sekretarz Gminy – pokój nr 18

  • Ewidencja podatkowa nieruchomości

  • Ewidencja wysłanych upomnień

  • Rejestr zaświadczeń

  • Ewidencja tytułów wykonawczych

Referat Finansowy – pokój nr 7

  • Ewidencja środków trwałych

  • Ewidencja wyposażenia

Referat Finansowy – pokój nr 6

  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania

Referat Finansowy – pokój nr 2

  • Ewidencja zbiorników bezodpływowych

  • Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków

  • Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych

  • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

  • Ewidencja dróg, obiektów mostowych, przepustów

  • Ewidencja miejsc występowania wyrobów zawierających azbest

Referat Komunalny – pokój nr 14

  • Rejestr wykonanych świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju

  • Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych

  • Ewidencja osób podlegających obowiązkowi szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony

  • Ewidencja dokumentów zawierających informacje niejawne, stanowiących tajemnicę służbową , o klauzuli “poufne” i “zastrzeżone”

  • Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów

  • Rejestr teczek, dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych

  • Ewidencja pieczęci w Kancelarii Tajnej

  • Rejestr wypadków przy pracy

stanowisko d/s gospodarczych – Referat Komunalny – pokój nr 11

  • Ewidencja osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa

  • Ewidencja wydanych zaświadczeń stwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych

  • Wykaz stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy lub służby na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych

Pełnomocnik ochrony – pokój nr 18

  • Rejestr wydanych upoważnień

  • Ewidencja korespondencji

  • Ewidencja pieczęci urzędowych

Stanowisko ds. kancelaryjnych – pokój nr 18

 

W Urzędzie Gminy Subkowy oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego w Subkowach prowadzone jest archiwum zakładowe.

PROWADZONE W URZĘDZIE GMINY W SUBKOWACH

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

 

 

Nazwa

Miejsce przechowywania

  • Rejestr uchwał Rady Gminy Subkowy

  • Rejestr wniosków i opinii komisji Rady Gminy

  • Rejestr interpelacji i wniosków radnych

  • Ewidencja działalności gospodarczej

  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży

  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży

stanowisko d/s obsługi Rady Gminy i jej organów - pokój nr 20

  • Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Subkowy

  • Ewidencja i akta osobowe pracowników

  • Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego

  • Rejestr wydanych decyzji o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego

stanowisko d/s organizacyjnych i kadr - pokój nr 19

  • Księgi stanu cywilnego : urodzeń, małżeństw, zgonów

Urząd Stanu Cywilnego – pokój nr 23

  • Ewidencja ludności

  • Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych

  • Rejestr przedpoborowych

  • Rejestr wyborców

Urząd Stanu Cywilnego – pokój nr 23

  • Rejestr planów miejscowych

  • Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego

  • Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Referat Komunalny – pokój nr 13

  • Rejestr wydanych decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego

  • Rejestr wydanych decyzji o ustalenie warunków zabudowy

  • Gminna ewidencja zabytków

  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości

  • Rejestr zamówień publicznych

  • Rejestr umów cywilnoprawnych

Referat Komunalny – pokój nr 12

  • Rejestr instytucji kultury

  • Ewidencja spełniania obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki

  • Rejestr wycinków prasowych o gminie Subkowy

stanowisko d/s oświaty, kultury i sportu – pokój nr 10

  • Rejestr skarg i wniosków

  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

  • Rejestr umów cywilnoprawnych

Sekretarz Gminy – pokój nr 18

  • Ewidencja podatkowa nieruchomości

  • Ewidencja wysłanych upomnień

  • Rejestr zaświadczeń

  • Ewidencja tytułów wykonawczych

Referat Finansowy – pokój nr 7

  • Ewidencja środków trwałych

  • Ewidencja wyposażenia

Referat Finansowy – pokój nr 6

  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania

Referat Finansowy – pokój nr 2

  • Ewidencja zbiorników bezodpływowych

  • Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków

  • Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych

  • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

  • Ewidencja dróg, obiektów mostowych, przepustów

  • Ewidencja miejsc występowania wyrobów zawierających azbest

Referat Komunalny – pokój nr 14

  • Rejestr wykonanych świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju

  • Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych

  • Ewidencja osób podlegających obowiązkowi szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony

  • Ewidencja dokumentów zawierających informacje niejawne, stanowiących tajemnicę służbową , o klauzuli “poufne” i “zastrzeżone”

  • Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów

  • Rejestr teczek, dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych

  • Ewidencja pieczęci w Kancelarii Tajnej

  • Rejestr wypadków przy pracy

stanowisko d/s gospodarczych – Referat Komunalny – pokój nr 11

  • Ewidencja osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa

  • Ewidencja wydanych zaświadczeń stwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych

  • Wykaz stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy lub służby na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych

Pełnomocnik ochrony – pokój nr 18

  • Rejestr wydanych upoważnień

  • Ewidencja korespondencji

  • Ewidencja pieczęci urzędowych

Stanowisko ds. kancelaryjnych – pokój nr 18

 

W Urzędzie Gminy Subkowy oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego w Subkowach prowadzone jest archiwum zakładowe.

 


Liczba odwiedzin : 1096
Podmiot udostępniający informację : Urząd Gminy Subkowy
Osoba wprowadzająca informację : Regina Jankowska
Osoba odpowiedzialna za informację : Regina Jankowska
Czas wytworzenia: 2010-07-09 13:39:03
Czas publikacji: 2010-07-09 13:39:03
Data przeniesienia do archiwum: Brak